Sabtu, 14 Januari 2012

usia..

...ASSALAMMUALAIKUM...

hey peeps!!
ape kaba korang???
huhu..moga korang dilindungi olehNYA selalu..amin.
hurm..entry kali ni aku nk ckp psl USIA..

ada ape dengan USIA??
hurm..setiap tahun baru..kita dah kire
umur kita makin lanjut..huhu...
dari muda..ke tua..
mmg tak leh lari la kan dari usia kita sebenarnya..
apa2 pun..bersyukur kepadaNYA,
sebab DIA , kita dikurniakan umur yang baru setiap tahun
untuk menempuh dugaan dengan tabah..
alhamdulillah...

kini tahun 2012...
aku da langkau umur 22 pada bulan 8 nnt..
huhu...aku perasan..
makin aku da berumur ni..
fikiran aku makin meluas..
makin matang even dengan sikap gila-gila aku ni..
hahah..
tapi aku syukur..aku dpt bantu kwn2 aku..
bg semangat...mcm aku bg semangat untuk diri sndr..
mmg payah bila hidup yang dipenuhi dengan dugaan
yang melampau,..
kebanyakkan kawan2 aku lalui dugaan lg berat dr ape
yang aku lalui..
tapi ape2 pun aku tetap ada untuk mereka..

usia semakin meningkat ni...
aku makin hari makin tabah dan sabar dalam menghadapi
dugaan hati...
tak kira la dalam apa2 pun..
walaupun ade masalah panas baran..
tapi syukur..aku cpt ilangkan kemarahan tu..
syukur alhamdulillah...

dengan usia yang dikurniakan olehNYA..
hargaila ia dengan kebaikan..:)

2 ulasan: