Rabu, 4 Januari 2012

mission imposible aku tahun ni..

...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps!!
korang apa kabar??
moga2 semuanya sehat2 la ye..hehe
ok la..dah beberapa fari dah tahun 2012 berlalu..
baru je bape ari berlalu..mcm2 aku lalui..
adeh..tp syukur..
ALLAH ada dengan aku untk menyelesaikan semuanya..
syukur tak terhingga..terima kasih YA ALLAH..:)
tahun ni aku ade beberapa mission imposible nk buat..
hahaha...nk taw ape?
hehe..firstly aku nk buat la..
tahun ni bakal aku akan lanjutkan pelajaran lagi..
tapi tahap degree..
wallawey.!!ape aku pernah berangan lu dah nk jd kenyataan.!!
alhamdulillah..syukur..
aku da msk degree..aku hanya nk kan satu je..
aku nk berjaya and wat mama n papa aku bangga dengan aku..
insyaALLAH..aku cuba yang terbaik..
dan lagi satu..menjadi wanita terbaik didunia dan akirat..
insyaALLAH...
kawan2 doakan ape yang aku impikan..
insyaALLAH..:)


semangat yang baru harus lah tanam dalam hati dan niat dengan betul demiNYA..insyaALLAH..:)




SEMANGAT BARU HARUS BERUBAH.!!:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan