Isnin, 16 Januari 2012

memandu amat menguji kesabaran aku.!

...ASSALAMMUALAIKUM...

hey peeps!!!apa kabar diri??apa kabar iman?
huhuhu..moga korang semua dilindungi olehNYA selalu..
ok la..sebelum aku na membebel lepas ni..
aku nak minta maaf la ye if ada tercarut2 bagai..heheh..
ok la..entry kali ni..aku nk melepaskan geram kat blog ni..

hei!!!!!!
korang nak taw tak...skang ni dah masuk minggu ke 3 aku jadi driver adik2 aku
untuk pergi kesekolah..
so,kira seminggu 5 hari aku drive seharian..fuh!!
serius penat gila tulang belakang aku..
tapi tak pe..sebab fun sgt bawak kete..
hurm..cuma satu je aku btul2 hilang sabar bila bawak kereta ni...

aku kadang2 aku tak faham sgt kerenah manusia bawak kereta ni...
kereta dah lawa...kereta hebat..kereta hebat..
tapi bila dorang drive.!!macam HARAM.!!
ikut sedap dorang je..macam jalan tu bapak dia punya pulak..!
huhhu..bole pulak la kan..drive kat belah kanan dengan sgt perlahan.!!
ya ALLAh menguji kesabaran betul aku..
kalau nk bersiar2 bhai jalan kiri la bhai!.
gram tol aku...bila aku ccube drift sebelah dia..
aku padang2 slack kat dorang..dorang bole buat bodo..ya ampun..
mmg orang gila mcm tu..tak ada adab..bukan nk angkat tangan ke ape..
isyarat untuk minta maaf ke ape..
eiii!!mmg menguji kesabaran..skang baru aku ase bertapa stress nye membawa kereta..
kadang2 aku dah jadi macam pakar drift kereta..selok belok mcm tu je..
hahaha...seronok gak..tapi bahaya!!jgn buat ye..
huhuuhu...walaupun da 4 tahun memandu kereta ni..
skang ni baru ase btul2 penat untuk membawa kereta..
hahah...ok la kawan2 minta mmaf la if ade mencarut2...

ha!!sesiapa yang tgh amik lesen ke ape..
sebelum drive kene baca bismillah..
kene berhati2 membawa kereta tu ye kawan2..
jangan drift tak tentu pasal..(macam saya)...hehehe...
ok la...jaga diri peeps!..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan