Isnin, 16 Januari 2012

aku rindu dia.

...ASSALAMMUALAIKUM...

YA ALLAH..aku rindukan dia...

ayat ni selalu bermain dalam fikiran aku...kenapa aku ni???
jiwa kacau je..tapi nasib baik aku dpt control..
alhamdulillah sesgt!..aku serius rindu dia..
aku tak tahu apa perlu buat lagi selain doa dan menangis..

aku hanya mampu sabar dan redha je...
adakah aku mampu??
yeah!aku mampu...sebab aku kuat..

yeah..aku ingat lagi mase aku homesick kat uitm perak..
teruk tersgt teruk..
rindu kan mama dan papa dan adik2...

bila aku rindu..
aku jiwa kacau...
YA ALLAH...truk sgt...
rinduku pada ALLAH tak terkata..
kadang2 aku sampai fikir aku nk sangat jumpa ALLAH..

rindu sgt kat dia..
walaupun dia dekat..
tapi rasa jauh..sebab aku bukan milik dia lagi..
tapi aku rindu dia..
aku rindu dia..
rindu dia!!!

tapi tak ape lah....aku hanya mampu bersabar selagi boleh..
itu saja kekuatan aku..
kadang2 bila dia buat aku terasa..
aku sabar lagi dengan dia sebab sayang..
memang mencabar bab tu..
sebab sayang aku sbr..
bgs..bgs sgt ALLAH kurnia kan perasaan itu..
ALLAH jadikan aku kuat...
ALLAH jadikan aku perjuang didunia..
terima kasih YA ALLAH...
TERIMA KASIH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan