Selasa, 3 Januari 2012

dia satu dalam sejuta..


...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps.!!
huhu..esk dah start skolah kan??
hahah...selamat bersekolah adik2 ku..
hehehe..
ok la..entry kali ni..
aku nk story psl something kat korg..
ok la..
bebaru ni aku pos something kat ieyna..
tarra.!!!


heheh..ok la..ni pic ieyna (sori anna amik pic ieyna)..heheh
ok la..ape dia tunjuk ni..
aku yang pos..
dat is bintang yang aku hasilkan sndr..
dalam kotak tu aku letak dua cengkerang..
dan juga kad..
heheh..aku bg gak letter n lirik lagu SAHABAT-najwa latif...
syukur sgt even simple tp ieyna suka..
hehehe...
aku de pesanan untuk ieyna..

"ieyna..syukur menda yg anna pos dah sampai ke tangan ieyna..hurm..Terima kasih sebab terima dengan hati yang terbuka..maaf sebb ia sgt simple..tp bermakna..sgt..heheh..lps ape ieyna bc letter anna tu..anna dah gtaw semua npe anna g semua ni...ieyna jg diri baik2 ya...terima kaish menerima diri ini yang tidak sempurna ini sebagai kawan mu..moga ukhuwah ini kekal abadi dunia dan akhirat...amin..salam syg dan rindu dr anna..:)."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan