Isnin, 11 Julai 2011

nama sy YANA...awak??

..ASSALAMMUALAIKUM..




hai guys!!wah lame bebenor aku x update blog ni...hurm actually,bnyk menda berlaku kat aku,tu sebab aku x update blog ngan bz ngan final sem sume...tp alhamdulillah aku still kuat..sbb ade org yang owes support aku...kwn2 aku..family aku..terutamanye ALLAH...terima kasih sesgt2 pada mereka..kalu x..xtaw la ape nk jd kan...



ok..sebut psl "name sy yana..awak?"..ok..setiap insan didunia ni mempunyai name yg unik yg diberi oleh ibu bapa korang kan?setiap name yg diberi ade maknanye tersendiri...mcm name aku...AZEEQ ILYANNA...ade maknenye..tp aku xsure ape..heheheh...hurm,tp aku taw,disebalik name aku,ade makne nye tersendiri dan unik nye...dlm perwatakan aku,org ckp,kdg2 aku ni panas baran..huuhuhu...tp aku ni penyabar gak..baik..n pape jela..tp tu pandangan org...tp hanya family aku je yg taw sape aku...aku syukur ALLAH bg aku kehidupan yg baik walaupun bnyk gak la ujian yg aku dpt..xpela..aku redha semuanye...sbb aku KUAT..!!!



Hurm,bebaru ni..aku da kembali jd "single"..xsangka laki yg aku amat syg,bole ckp..dia kapel ngan aku sbb kesian...!!..YA ALLAH,hanya tuhan je taw ape aku ase..da lah dpt mesej dia secara mengejut sume..then plak de mslh ngan someone yg aku amat syg...gara2 kerana aku memberontak..semuanye jd lain..sampai skang..kdg2 ase mcm kemesraan mcm dah xde..aku ngaku slh aku..."maafkan aku kak"...salah aku kan??aku xtaw nk tebus mcm mane lg,jz aku dpt berdoa...xpela,mungkin de hikmah disebalik sume nye...aku redha...terima kasih YA ALLAH...!



Dalam mase yang sama..kwn2 aku bnyk support aku mse ni,walaupun ape aku alami sgt kecik,tp tamparan nye sgt besar,aku menangis,kekecewaan,kesedihan...mcm2 la...sbb aku jarang kene menda2 macam ni..jd aku dah dpt,aku terlampau sedih..tp alhamdulillah,sume ni sekejap je bg aku..aku cpt lega..terima kasih pd mereka yg support aku..kalu x,wallahuallam..huhu...xpela...ape2 pun AKU GADIS YANG TABAH.....


Disebalik namaYANA ni..aku menjadi seorg gadis yg tabah dan sabar..terima kasih papa terima kasih mama sbb bg name ini pd along....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan