Isnin, 11 Julai 2011

mereka tetap HEBAT....

..ASSALAMMUALAIKUM..


Tarikh keramat ni sgt pentg untuk aku igt...iaitu 11.7.11..heheh...sbbnye..aku dpt kua lg ngan MY BOTH FATIN LIYANA...hahah...jz syg la aku moody skit mse ni sbb penat..hahaha...bler igt balik mcm kelakar je..heheh..aku kua ngan dorg untuk tlg fatin shoot untuk resume dia..dan sementara tu aku shoot untk portfolio aku..huhu..best sgt mse ni even aku moody sbb penat kan..


dengan gelagat dorg..hahah..kelakar...finally..sem akhir ni la aku dpt kua ngan dorg 3..huhu...
sumpah aku ckp..aku kua ngan dorg x igt mslh..hahaha...ketawa je keje..hehehe..hurm,sonok gler aku...alhamdulillah...aku syukur punyai dorg skang...:).....TERIMA KASIH YA ALLAH...


setiap ape yang aku kongsi bersama ngan dorg...aku x pernah lupekan fatin n lin each other sbb kami aidk beradik...:)...adik beradik yg sama name...:)..syukur...aku susa nk rapat ngan org..tp dengan dorg..aku x knl erti kesedihan..malah kekuatan...TQ sgt2 kat FATIN n LIN sbb snts ajar aku erti senyum!!...:)....


SEBAB MEREKA TETAP HEBAT..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan