Selasa, 12 Julai 2011

maafkan aku...

..ASSALAMMUALAIKUM..


hurm..arini,aku da susahkan kawan2 aku sbb tlg aku papah untuk berjalan...YA ALLAH,seksa bila kaki xrase pape...sakit ni datang balik...b4 ni da jumpe doc,doc ckp urat kaki aku darah x jalan...ubat pun habis..susah nye bila da mcm ni...arini,kaki aku bole tersepak pintu dengan kuat skali..rasenye sgt la sakit,sampaikan kedua2 belah kaki aku kebas ngan truk skali...nk pg klinik td mmg x larat...aku nk pg gak esk...


Td mse pg kelas aku da susah kan alep haiqal,ayiep,eka n k.na...sebab tolong papah kan aku...aku jalan sumpah x ase pape...aku da pk bukan2 dah...serius!..aku x nk jd mcm 10 tahun lepas,aku jadi lumpuh selama sebulan sbb sakit sendi yg truk...aku x nk.!seksa...kesian gile ngan dorg...ngan dak rumah aku pun aku xnk dorg risau...nnt susahkan wan,gah n myra...sian dorg...aku nk cube wat sume sndr bila da jd mcm ni..tp kdg2 xmampu..ape lg aku perlu wat..hny berserah pdNYA...


B4 tu aku kol mama..aku taw mama mcm marah aku sbb x nk pg klinik arini..bukan x maw pg mama,along serius x larat...along berpeluh2 mama bila jalan td...maafkan along buat mama risau...esk along pg ye mama..kwn2 along sume ade kat sini tolong along..mama jgn isau taw...along kuat kat sini...along janji along pg klinik...


hei...susakan bila kaki da mcm ni...aku x dpt nk wat aktiviti harian aku....seksa sgt!!tpa ku redha je..sbb tuhan menguji aku...hei...sabar jela....xpela...aku try mane mampu...kaki aku nyawa aku...kalu kaki aku xde...aku x mampun nk wat pape..even tlg sesape pun...jz aku mampu redha...aku x nk susakan sesape n isaukan sesape..tp ape leh wat..kadang2 sakit x leh nk sorok bler da terlampau sakit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan