Selasa, 12 Julai 2011

hanya untuknya


Maafkan aku kakak…


Kakak,
Aku seperti tidak lagi merasakan
Kemesraan darimu kak..

Kakak,
Ku tahu aku ni nakal..
Kadang kala membuat kan kau
Pening kepala…
Maafkan aku kak..
Ku tidak sempurna…

Kakak,
Kau tetap pembimbingku kak..
Kau tetap kasih dan sayang ku kak…
Kau tetap senyumanku kak..
Kau tetap kejayaanku kak..

Kakak,
Ku amat perit hati..
Sebab buat kau seperti ini kak…
Maafkan aku….

Kakak,
Kadang kala ku rasa amat terseksa..
Bila aku rasakan seperti kau tiada dalam hidupku kak..
Tidak!!aku tidak mampu harungi semua ini kak…

Kakak,
Aku rindukan pelukan mesra dari mu..
Aku rindukan ciuman dipipi yang sering kau berikan..
Aku rindukan nasihat kau sering berikan..
Aku rindukan kemesraan kita bersama…
Aku rindukan semuanya kakak…

Kakak,
Ampuni dosa ku kak…
Tanpamu kak, aku seperti hilang arah…
MAAFKAN AKU SEKALI LAGI KAK…


-hasil nurkilan dr yana-


P/S : puisi ni aku dedikasikan khas untuk kak asmira...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan