Rabu, 13 Julai 2011

be ur self taw..!

..ASSALAMMUALAIKUM..




Hai korang!!ape kabar ek??hope korg sehat2 sokmo la taw..dan paling penting dirahmati olehNYA selalu..amin..hurm...entry kali ni..aku nk cter sal someone ni...aku knl dia kat FB...name dia kak AMMAR WAJIDAH...aku anggap dia mcm kakak aku..dia baik..sweet...tp aku jz xfhm kenapa org bole terkejut dengan perubahan dia...one day tu aku terbaca status dia dimana kwn yang dah kenal dia da 10 tahun x dpt trime perubahan SUCI yg dibuat oleh kakak ni...even x belaku pd aku...tp aku mcm xleh trime ape kwn dia ckpkan tu...skang aku nk bg pesanan ni pd dia...




"assalammualikum kak ammar.!semoga akak diberkati olehNYA selalu..amin..kak..maaflah adikk ckp mcm ni taw..adik xde niat nk msk campur urusan akak ngan kwn akak..jz i cant accept wat he/she talk about ur changed...why ek dia x leh trime perubahan akak??adik pelik..sedangkan perubahan yg baik..lg suci...kalu adik..adik syukur if kwn adik berubah ke arah kebaikan..




ok la kak..adik x nk ckp bnyk..jz adik nk bg semangat kat akak..akak..ape2 pun kata orang..be ur self..dan tunaikan niat haty yang baik dengan baik ok??x perlu kisah ape yg org disekeliling nk ckp pasal akak ok??akak baik...org dengki ngan akak ke or wateva la...jz jgn hirau kan..like i say...JUST BE URSELF know matter what eppen ok kak??i noe u can do it.! sbb ALLAH kan ada..;)..ingat tu..selagi niat akak baik dan suci...insyaALLAH kebaikan datang dengan limpah rahmatnya...insyaALLAH...




ingat taw ayat ni sampai bila2...JUST BE UR SELF!..ok kakak???lagi satu..adik suka SANGAT dengan perubahan akak skang..walaupun tali silatulrahim ini baru dibina..:)..stakat ni lah warkah ini untk akak...salam.."




-dari yana-

2 ulasan:

  1. Mengenali mu sungguh indah..
    Kemanjaanmu.. sikap bertetus terang..
    mudah untuk diterima..
    akak sayang adik Lillahitaala... InsyaAllah..

    BalasPadam