Jumaat, 15 Julai 2011

erti kasih...

..ASSALAMMUALAIKUM..


Hai guys!..pe kabo??hope sume nye baik2 sokmo...hurm...arini adalah hari paling happy juga bg aku...knape??sbb aku dpt jumpe kak as dan mak dia...alhamdulillah mak kak as shat alhamdulillah even nmpk lg lemah nye...operation pun berjaya..alhamdulillah...i'm happy for dats...aku pergi IJN ngan abg mad mse ni...hurm,alang2 aku da cuty..ape lg pg la jap...lg pun lama x jumpe mak kak as..huhu..


hurm...td mase nk balik...mcm2 aku fikir nk ckp ape kat kak as dengan ape yg aku da wat kat dia b4 dis...haty aku berdebar2..ape aku nk ckp ngan dia...hurm..then mse aku nk grak balik...aku salam dia sume...aku peluk dia n menangis dengan penuh penyesalan..aku minx maaf for wat i have done td...aku nanes dengan menyesal..walaupun dia ckp jgn nanges sume..aku nanges...xsangka,aku menages gak depan dia..serius aku rindu dia sgt2...kak..i miss u more kak..


erti kasih...tu la org ckp..kak as still bole trime aku dengan baik....6 tahun guys..sgt lama...dia knl aku sgt2...dia taw aku sape...dia faham aku ssesgt..selain mama n papa...dia knl aku sebaik mungkin....alhamdulillah...semua nye da selesai...aku dpt juga lpskan rindu kat dia td...even aku nanges aku mampu tersenyum...:)......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan