Rabu, 2 Februari 2011

TENANGnye pantai

...ASSALAMMUALAIKUM SUME...

anugerah tuhan yang sgt bernilai dan cantik..

pantai..sgt cantik..

YA ALLAH..aku sgt suka kan pantai...TENANG sesgt..kat KL xde pantai..jd kdg2 suka ke PD or kat perak yang mane ade pantai..aku sgt suka lepak tepi pantai...membuangkan fikiran yang serabut macam tong sampah..pantai membuatkan aku tenang...sgt2 tenang..kadang2 even dalam haty aku keras tak leh nk menangis...aku cepat senang menangis bila aku rasa sgt tenang di tepi pantai..bg melegakan segalanya..aku ske pantai di PD..lebih senang la..dimana2 je..YA ALLAH..bila tengok balik..indahnye ciptaanNYA..cantik..bersih..mcm2 la..heheh...pantai kadang2 buat aku sentiasa terkenang dengan kenangan yang manis...lebih senang citer..ia bole buat aku luah semuanye...ei...nk sgt duk tepi pandai n bawa diary...heheh..seronok kot!!!PANTAI YANG TENANG ME"RELAX"KAN MINDA...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan