Jumaat, 18 Februari 2011

spent time wif MY LIL HULK..ena...=)

setelah menanggung derita..aku kembali senyum...
sebab ape..aku jumpe MY LIL HULK...ena.!!!
best sesgt kua ngan ena..
xdisangka ena aku ni sgt la tinggi dr aku...huhu
yaALLAH ena sgt best...
dia bnyk gler cakap!!!heheheh..
ske je tgk gelagat dia..hahaha...
comot time makan!!..hehehhe
b4 uh kami p beli tiket wayang...
aku blanje dia...cter THE RITE...
then p mkn...SIZZLING!!!
then snap2 pic ngan ena...
best gler kot!!!
ase xpuas asenye jumpe dia hnye beberapa jam...
then baru p tgk wayang..
sgt la terkejut2 aku didalam wayang itu
dengan kesejukkan yg melampau...hehehe
hurm...then afta abis wayang....
TARAAAAAAAA...!!!!

BASKIN ROBBIN TIME..!!!!
then..kul 4 lebih aku balik dah..
untuk aku travel ke KLCC plak...
ena teman aku sampai KTM...
sanggup dia teman aku...
TQ sayang...k.yana syg ena...
ingt tu...=)
act..aku menahan air mata dr berpisah ngan dia...
aku x maw pandang..
tp kene gak..ena bye bye kat aku..
then baru aku nanes..
ena..sumpah k.yana nk jumpe ena lg...
nk gelak2 ngan ena..
finally k.yana dpt jumpe ena..
TQ my syg...
TQ my lil HULK...
kak yana syg ena ..!

kak yana say : "ena...jaga taw mafla...pencil kiut tu n gelang kak yana tu ye.."..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan