Khamis, 24 Februari 2011

dia sentiasa support aku bila dia tiada disisi aku...

kakak ku...
dia sentiasa tiada di sisi aku..
aku ngaku...
tp aku taw..
dia cube berada disisi aku...
dan aku taw dia tersgt sayangkan aku...


"kakak..adik x pernah marah kakak tiada disisi adik...
sebab adik faham keadaan kakak..dan adik taw
kakak selalu ada dengan adik even kakak tiada didepan mata adik..
ketahui lah kakakku..adik perlukan kakak tiap mase.."


kak as..
dia da start keje da..
mmg susah nk contct each other..
ngan aku blaja jauh kat perak nun...
dia sentiasa tahu time bila aku de mslh...
dia sentiasa dapat memahami hati aku..
skang ni.
aty aku dilanda "jiwa kacau"..
dia bg mesej ni FB aku..


"cheer up my dear...la tahzan..Allah kan ada sayang...and...we're always with you...go MUJAHIDAH!! Ingatlah Allah ketika kita senag, nescaya Allah akan ingat kita ketika kita susah....pupuk REDHA dalam jiwamu dalam menjalani kehidupan seharianmu...insyaAllah..ketenangan untukmu...=)"
ye..ALLAH sentiasa ada kak...
ALLAH sentiasa jg adik..
sebab tu bila adik sedih...
adik dpt kekuatan semula..
dengan pertolonganNYA dan..
KASIH SYG akak......
akak..even akak xde disisi adik time adik menagis or dilanda mslh..
adik tetap taw..
akak sygkan adik...
TERIMA KASIH KAK...!!!.=)

2 ulasan:

  1. Allahuakbar..
    Allahuakbar..
    Allahuakbar..
    Subhanallah...

    sesungguhnya diriku sangat lemah kerana tiada dapat menemanimu..dan tiada disisimu...

    kuatkan hati dan semangatmu sayang..
    doaku tak pernah putus untukmu..
    sesungguhnya milik Allah segalanya...

    BalasPadam
  2. =)...syukan jazilan kak..
    insyaALLAH...=)

    BalasPadam