Sabtu, 19 Februari 2011

i dun care anymore...

aku da x peduli da...
da letih da....
da mls nk pk mcm2 hal!..
aku da xsanggup nk tanggung kesedihan...
haty mula ingin memberontak!!!
aduh...aku xnk...xnk..dan xnk...
satu je mslh aku..
bler aku kesedihan...
mst org aku perlukan xde di sisi aku..
kadang2 aku kene harungi sndr..
ya ALLAh..
seksa..!!!
tp syukur..ALLAH ade....
tah la..perasaan bercampur aduk..
bler aku xtahan..
akak trus nanges..
ya ALLAH...
tolong lah hambaMU ini...
ku harapkan kekurangan kesedihan didalam haty ini..amin..

4 ulasan:

  1. salam alaik...
    salam mahabbah...
    kenapa ni dik...??

    BalasPadam
  2. tak nak share ngan akak?

    BalasPadam
  3. mahu...tapi..adik ase cam susa kan akak bler dgr mslh adik...adik down gler skang..need someone..tp...tah la..

    BalasPadam