Jumaat, 18 Februari 2011

terima kasih WAN NUR HIDAYAH..

tak aku sangka..aku down gler mse ni..
mse ni aku nanges gegler...
aku mls la nk ckp psal ape..
tp mmg mlm tu aku need someone untuk aku luah..
tp aku kol yg lain sume x angkt..
yela sbb da tdo kan memasing....
then aku kol WAN NUR HIDAYAH ni...
YA ALLAH...
dia ni la penyelamat aku mlm tu...
b4 aku wat something yang lagi bodo...
aku xsangka aku down sesgt mlm uh...
tekanan jiwa btol!!..
aku tersentap bagai...
ase mcm nk je bunuh org mlm tu...
tp di sebabkan dia ni..
aku cool sampai skang...
ALHAMDULILLAH...
aku syukur sgt dia ade ngan aku mlm tu...
dia wat aku sesgt tenang...
mlm tu mata aku bengkak...ngan tak cukup tdo lagi..
aku xtaw nk wat ape..
aku down!!!
down!!!
aku tak pernah down mcm ni...
ALLAH permudahkan segalanya...
kak yana say : "TQ daya sebab ade ngan akak mlm tu...kalau x..akak xtaw la ape terjadi"...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan