Sabtu, 11 Disember 2010

my youngest HULK..

Ha...cumel x dia ni??heheheh... ha...ni la HULK kecik aku...name dia ina aina...aku panggil dia ena...aku kenal dia kat MYSPACE...tp xingat bler..cam lama da kenal dia..hehe..dia ni special kit taw...dia mrh2 mane pun...dia cube gak untk cube cool..dia ni kdg2 cepat naik marah wow!!!hehehe...cumel je dia..heheh...dia leh la dikatakan apat ngan aku..tp bukan sbg adik n kakak..pape aku anggap dia cam adik..bg aku dia ni cam baru nk kenal kehidupan SEBENAR...lg2 sebagai seorang gurl sebenar...kami bnyk share mslh n nasihat each other...kdg2 aku kesian ngan dia...sbb dia owes kene betray ngan org yg dia syg...aku pun x fhm nape..padahal ena ni baik sgt...baik sesgt...gelagat dia cumel..kdg2 nakal gak...=D...aku cube ajar dia erti kesabaran...bak kata dia..aku ni HULK..hehehe..jd dia pun dah jd hulk aku..hahah...cumel je..setakat ni aku x jumpe dia lg...yela memasing bz n cuty pun x same..aku harap dpt jumpe dia one day..amin..hurm...ape2 pun...dia sgt pntg dlm idup aku.sbb dia wat aku jd HULK...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan