Khamis, 9 Disember 2010

M.E.R.E.K.A

barisan atas sekali=dr kiri kak as,kak lina,kak ieta,kak solehah,kak rina,kak wawa
barisan no dua=dr kiri kak laila,kak nurul,kak shaliza,kak eja,kak suhaila,kak fatim
barisan akhir=dr kiri kak ixora,kak nana,kak izni,kak nadhirah,kak azie
salam all...wow!!!lame gler aku x update blog ni..hehe..maaf ye kwn2...sy tiada mse la..hehe...ok la..pic2 kat ats ni antara kakak2 aku...ramai kan..tp sumpah..demi ALLAH..aku sgt syg kat mereka semua ni...mereka bnyk mengajar aku tentang kehidupan..kdg2 aku dpt kongsi pengalaman idup dorg..untuk mematangkan lg diri aku ni..dorg ni baik sgt ngan aku..sampaikan aku sgt sygkan dorg..dorg ni kdg2 kelakar..hehe..bnyk gak kenangan manis dengan mereka ini...aku besyukur punyai kakak2 mcm dorg ni..sentiasa wat aku terSENYUM..=)...TQ kepada kakak2 adik semua...=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan