Khamis, 30 Disember 2010

my LIL HULK aku menangis....

Damn!!!!..aku terkejut gler bler dengar ena menagis...1st time ni bercakap ngan dia..tp dia menangis...yaALLAH...aku sangat terkejut dan susah aty bler dia menangis sbb ex bf dia...kesian sgt...aku pun xtaw la nk ckp camne..tp kesian sgt..aku bukan simpati...aku xpnh ni call dia ke pe...then dia mesej aku n minx aku call dia sbb dia perlukan aku..aku call dia td kul 11 lebih..dia menangis gler2 sebb seorg lelaki..!!!aku x ske...aku jz mampu tlg dia n nshat supaya dia lg cool n relax...dia kuat..aku taw..tp tah la...xsangka ex dia wat dia mcm tu..then minat mane plak still xpuas aty ngan dia...oh god!!da besar..tp mcm bebudak...aduh!!..memalukan!!!..huhuhu..."ena..ena kuat kan??xmau nangis2 lagi taw syg...akak taw ena kuat mcm akak..=)...pape pun ena kene trima kenyataan semua ni ok???=)"..aku xdpt wat pape untk dia..jz dpt nashat n berdoa supaya dia cpt ok..aku taw dia boleh...yaALLAH..mcm2 aku pk psl ena ni..ape lah dia wat ye..aku harap dia bole tenangkan diri dia sebaik mungkin...risau btol aku...ape2 pn aku mampu berdoa untuk dia..."ena..akak minx maf sbb x dsisi ena sbb akak jauh..tp akak yakin ena mampu..ena boleh..!!.."..=)

2 ulasan:

  1. akk, tengs sgt2....sy da pat luahkan kt akk smlm da memadai...sy cube yg terbaik to lupew kt dy....anyway, sy msih tabah kak....sbb kalu trutkan hati, sy nk bunuh dri da..hikhik...tp sy xkn buat.....dosa2..hahaha

    BalasPadam
  2. wow!!bunuh diri...tuhan xngaku umat syg..
    xpe..pape..ALLAH ade..=)

    BalasPadam