Khamis, 16 Disember 2010

dia yang sakitkan haty aku....~

salam all..hurm..sori la bape arini x update blog ngan cter2 baru...aku bad mood sesgt...sbb rindukan seseorg ni...tah la..EX BF aku..tah la...tetbe aku rindu gler kat dia..sampai nenagis..xtaw la nape..b4 ni..even da break..aku xnangis...yaALLAH...kekuatan aku mcm da xde da mse tu..aku tetbe jd buntu sesgt la...aku xtaw pe kene...nape ek org yg aku syg dan cintai wat aku camni...ilang camtu je...btul la kata org...KECEWANYA cinta dengan manusia...BAHAGIANYA cinta dengan ALLAH...aku cam da fobia nk trime lelaki skang ni..huhuhu.."YA ALLAH,tolong aku buang perasaan ini..aku betul2 memerlukan seorang lelaki untuk membimbingku kearahMU yaALLAH"..tp alhamdulillah...aku ade org2 tersyg aku...lagi2 ALLAH yang da dengar doa aku...TERIMA KASIH YA ALLAH...aku pun xtaw nape dia wat aku mcm ni...mcm dia xde perasaan kt aku...tah la..nyesal plak aku trime dia semula..sumpah!!!lepas ni aku xkan nk trime dia semula kecuali sebagai kwn sahaja...semoga dia bahagia dan mencari pompuan yg lg better dr aku...amin.~

2 ulasan: