Khamis, 30 Disember 2010

anak buah aku yang comel2 belaka....




Ha...ni la anak2 buah aku..heheheh...cumel2 belako kan??hahaha...heheh..pic pertama tu..adik beradik...sorg name annur firdaus n adik dia annur firzanah (hope name ejaan betul la ye)...huhuhu...daus anak buah aku yg pertama..lelaki..sgt la nakal..tp kiut sgt..heheh..adik dia lg la kiut..kelakar sesgt dorg ni..dorg ni anak-anak abg aku..hahah..tergelak aku..heheh..ha..pic num dua ni anak buah aku gak..name dia ryan..heheh..ensem x???heheheh....tp takut ngan org..huhuhu..tp kiut bler wat muka plik dia uh..heheheh...cumel je...dia anak sepupu aku..huhu..ha..yg last skali..husna!!!!..anak buah baru aku..anak kakak aku..huhuhu...cumel nye...huhuhu...dia tdo memikat haty aku..heeheh...pape pun.."mak long syg anak2 buah maklong ni.."..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan