Ahad, 12 Disember 2010

kawan dunia dan akhirat....

pic atas = fatin,shida,ummu
pic bawah= ain dan aku, zakiah,sity
pic plg besar= aku ngan angah shah...
ni la BEST FRENs aku dunia dan akhirat aku...FATIN,sebagai kwn dan adik aku kat uitm tika susah dan senang...bz2 mane pun dia de gak mse dengan aku...aku sonok kenali dia...gelak ketawa dia umpama gelak ketawa aku...SHIDA,kwn baik aku kat kolej dan u..kenal sjak sem satu lg..bnyk susah senang bersama...slalu luah mslh kat dia mse kat u..pape,aku tgh sedih..dia bnyk wat aku ketawa dengan gelagat dia...=)....UMMU,kwn aku yg sgt sempoi...ske wat lawak..n sekepala air ngan aku..aku jumpe dia,aku x pernah sedih..sentiasa tersenyum dan gelak berdekah...=D....AIN,umpama kakak aku kat skolah dulu mse form3...dia bnyk jg aku mse tu...aku nangis,dia pujuk..aku buat hal,dia mrh..aku minta tips,dia bg dengan rela hati...aku x taw buat sesuatu pelajaran,dia ajar aku...ZAKIAH,kwn baik aku kat skola mse form1 to form 5...bnyk kenangan manis dengan dia..dengan gelagat dia...epy sokmo...dia yg terbaik bg aku...SITY,kwn aku paling muda!!...tp berpkran matang..aku suka care dia yang manje lagi kiut...huhuhu...dia baik..dia manje..dia owes dengan aku...owes bersamaku susah senang n juga menangis bersama...ANGAH SHAH,kwn paling terbaik bg aku!!!!!!!sbb pengalaman idup dia menjd kan aku kekuatan..dengan kisah sedih dia mengenai kwn..membuatkan aku bertambah kenal rapat dengan dia..owes mengajar aku psl idup...YA ALLAH,aku bersyukur mempunyai kwn seperti mereka..semoga ukhuwah yang aku bina ini bersama dengan mereka teguh dan berkekalan selamanya..amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan