Sabtu, 17 September 2011

sy tak boleh...

...ASSALAMMUALAIKUM...

Aku seperti tak mampu untk bg pape untk dia..
aku seperti tak mampu jaga dia..
aku seperti tak mampu untk buat dia ketawa...
aku seperti tak mampu untuk memberi support untk dia...

aku taw ada lg org yang syg kan dia lbh dr aku...
tp hny tuhan je taw aku syg dia mcm ne...
dia baby cumel aku...
dia baby yang aku jg mse skola dulu...
aku dan dia sama2 gelak ketawa..
tp mampukah ia muncul balik??

aku harap ade org akan jg dia...
ade org pengang tanggungjwp aku untuk dia...
YA TUHAN..aku sgt sygkan dia...
SAYANG DIA HINGGA AKHIR HAYAT..

4 ulasan:

  1. InsyaAllah, semuanya akan okay..berserah kpd Allah ye kak..Tabah! I know ur feeling

    BalasPadam
  2. assalamualaikum...
    lama sekali tak dengar khabarmu..
    siapa kta adik tak boleh..?
    mendengar kata hati yang sdang bungkam..
    memang kita akan merasakan kita ini lemah dan semuanya tak boleh kita nak lakukan..

    aduhai adikku..
    besabarlah...kuatkan semangatmu..
    masih ingat akan topik HIKMAH itu..??
    semua yang berlaku ada hikmah..kan sayang..??
    ingatlah adikku..tiada yang sia2..tiada yang tak mampu...

    adikku..
    mohonlah kekuatan kapada Allah..
    Dia juga tempat penunjuk jalan bagi kita dalam apa jua keadaan pun..iya kan..??
    kita fikirkan kembali...
    semua yang terjadi pada kita..
    semua yang kita rasakan..
    sebenarnya ada kaitan dengan hubungan kita dengan DIA..kan sayang??
    Bagaimanakah hubungan kita dengan DIA..??
    Adakah kita mengabaikan DIA sehingga DIA memberi cubaan kepada kita seperti ini..??
    (hanya muhasabah sayangku...muahasabah itu yang terbaik kan..?)

    adikku sayang..
    semoga adik masih ingat dan berpegang pada kata-kata ini..
    "Ingat Allah ketika kita senang, maka Allah akan ingat kita ketika kita susah" - Hadis Qurdsi

    senyumlah sayangku..^_^

    BalasPadam
  3. :)....maseh akak syg..
    ye adik taw semua itu..
    kdg2 adik terpk sgt..
    adik taw adik mampu..cume kdg2 adik letih...
    dan ase berjauhan..
    itu semua perasaan...
    adik minx kekuatan dan kekuatan diberi oleh NYA..alhamdulillah,...:)

    BalasPadam