Selasa, 27 September 2011

awak sudah jauh.

"Assalammualaikum awak...moga awak sihat sentiasa dan dirahmati olehNYA selalu..
awak sudah jauh dari saya..
sedih sangat hati saya walaupun tidak sy tunjukkan kesedihan sy pd org lain...
bila dapat tahu awak pergi jauh...
saya call awak..
saya tiba-tiba mengalir air mata..
saya tahu saya tak boleh kuatkan hati untk lepas kan awak pergi...
tapi sy kena juga...
untuk perjuangan awak..
untuk jihad awak di bumi padang pasir disana...
syukur alhamdulillah cita2 dan impian awak ke sana sudah termakbul..
awak kene hargai dengan apa yang ALLAH baga pada awak...
belajar lah pandai2 disana ye awak...
ingat warkah saya beri dulu untuk awak...
saya tahu..kat sana,ramai kawan2 yang boleh membimbing awak..
insyaALLAH...
jadi seorang wanita solehah...
awak banyak perubahan yang saya tengok..
alhamdulillah..
kadang2 saya terfikir bila sy nk berubah mcm awak..
tp saya rasa buat masa ni tak mampu lagi...
doakan saya...
awak...mencapai la kejayaan untuk diri sndr,,keluarga awak dan DIA...
akhir kata salam sayang untuk awak selalu."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan