Khamis, 1 September 2011

Happy besday to me and FATIN LIYANA AHMAD..

...ASSALAMMUALIKUM...

hey peeps!!salam lebaran dan salam kemerdekaan semua!!wah dah raya dah kite..heheh...lps puasa..dah raye...raya kor raya mane??hehe..aku raye melaka n PD je..ngan family..tp cuty sminggu je..xsyok sgt...nk wat mcm ne kan..assigment jgn la lupe..hahha..oh ye..1st aye dah besday aku!!!iaitu bersamaan 30.8.11..hahah....aku celebret besday ngan family aku di kampung..sama ngan raye..alhamdulillah,dpt gak ase besday dalam hari raya..then pulak..esk nye 31.8.11 ialah merdeka!!!!hahaha....ok la..aku ade wish nk bg kat korg ni....jeng..jeng..jeng...;D


SALAM LEBARAN dan SALAM KEMERDEKAAN kepada semua kwan2..dan orang2 yang sy sygi....ampun maaf dipinta...kalu ade sy buat slh..sy minta ampun...dan TERIMA KSH kat kor2 yang wish besday sy.!!alhamdulillah..usia sy panjang lg...skang da mencecah 21 tahun...moga di umur ini sy msh bole berfikiran lg matang..amin...SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR DAN BATIN...:)



kepada adik kesayangan sy FATIN LIYANA AHMAD...selamat hari jadi yang ke 19 sayang!!..1.9.11 besday lin yang ke 19...wah..besar dah anak dara aku sorg ni..heheh...lin..sempena besday lin ni..k.yana nk wish happy besday...semoga lin berjaya didunia dan diakhirat...jg doro lin elok2..nnt kite celebret besday sesama taw...jd dak yang baik dan matang taw..k.yana syg lin sesgt!!!!...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan