Ahad, 22 April 2012

jihah..kuniaan indah dr ALLAH


...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey guys!!!apa kabar korang??
ya ampun..lama bangat x update blog ni..
maaf la ye teman2..gua sangat BZ sekarang ni..hehehe...
bz belajar semua kan..but alhamdulillah my life getting very good..;)

ok la..entry kali ni aku nk sgt cter kat korang pasal budak cumel ni!..
hahah..pasal nur najihah bt mohd erwan..
kazen paling terkecik dalam keluarga aku blah mama..
heheh..setelah 6 tahun paksu and maksu aku kawen..
alhamdulillah ALLAH kurniakan permata cumel ini untuk mereka dan kami semua..
juhah lahir 18.10.2011..skang ni dia da msk 6 bulan da..
sejak dia lahir kat dunia ni...
hidup aku makin seronok!..
even hidup aku penuh ujian yang ALLAH berikan..
tp ALLAH ciptakan jihah ni untuk buat aku gembira..
terima kasih YA ALLAH..
serius aku sangat sayangkan jihah..
aku tak sabar nk dia besar...
aku berdoa semoga jihah menjadi anak yang solehah satu ari nanti and jadi manusia yang berjaya dunia dan akhirat..insyaALLAH..

"jihah..jadi anak yang solehah taw..along sayang sangat kat jihah..selagi alg hidup..along tetap cuba ada dengan jihah...terima kasih ya allah kurniakan jihah..amin.."

jihah...6 month.

2 ulasan: