Jumaat, 9 Mac 2012

fobia bercinta?

...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps.!ape kaba korang?
moga semuanya sehat2 belaka...
ok la..entry kali ni aku nk kongsi satu perasaan yang aku lama pendam..
fobia bercinta?
ya...aku fobia bercinta..
ya..aku mmg sayangkan seseorang...
tapi tiada ikatan...
sebab aku fobia bercinta..dan aku just mendiam kan diri...
masuk bulan ni da 10 bulan aku tak mengharapkan sesapa menyayangi aku..
ya..bak kata orang.."jodoh itu ditangan tuhan."
ya btol pepatah itu...tapi aku hanya menanti sahaja..
belum lagi berusaha..
sebab bagi aku semua itu tak penting..
tapi aku sunyi...
syukur, dalam kesunyiaan tu..terselit kebahagiaan dengan orang sekeliling...
aku tahu ALLAH menguji aku..
tapi syukur aku masih kuat..
cuma aku ketakutan dalam menyintai orang..
YA ALLAH..sampai fobia..
ape aku nk buat selain berdoa??
hurm..moga aku mendapat keberkataan dalam kehidupan aku..
buat mse skang aku hanya menanti CINTA..
yang penting CINTA keranaNYA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan