Khamis, 26 April 2012

kemana saya pergi sebenar?



...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey guys!!lama x meng"update" blog..
heheh..sori la...gua membawa diri..
membawa diri??
kemana??
jeng2....aku pg jumpe FATIN LIYANA AZIME...
yeah..macam mane bole jumpe ni??
ha..ni den nak cito ni..
hohoho...
dis week aku tengah cuty midterm..
mmg niat nk p jejauh nk berjalan2 sambil membawa diri..
jiwang plak!..adeh..
aku plan ngan fatin nk jumpe..aku x kire..
alang2 dia ade kat umah kakak dia kat ipoh..
aku trus pg sana..
aku stay sana 3 ari dua mlm..
3 ari dua mlm tu sgt seronok..
even ase sekejap..but sngt seronok..
g jenjalan bagai..besh..
1st day da makin baskin robbins and shopping!..hahah
second day..pg tgk wayang,jenjalan and shopping again!!
then ari ketiga..aku dah balik da...
even kejap,aku ase x rugi spent time mase ngan fatin..
macam2 la beborak nya..heheh..rindu kot..
even 7 bulan x jumpe..da mcm bertahun2 x jumpe..
seronok..sori la kalau aku hilangkan diri mcm tu je..
ade mslh jiwa skit..
jumpe dak ni baru lega..cewah!..hahahah

kak yana : "fatin!terima kasih bnyk2 sebab make me happy even terasa sgt kejap je jumpe..but fun!macam2 la kita kongsi balik mcm dulu selalunya..nnt kita jumpe lagi..TQ sebab "jaga" kak yana kat sne..i appricate it..thanz alot..thanz gak ajak k.yana trun ipoh..TQ again..love u alot!."

 i love u FATIN LIYANA

 budak kuat makan..

 muka candid paling aku suka..

 smile..

 smile..:)

know matter what epen..frens and sibing forever..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan