Jumaat, 30 Disember 2011

tidak penah kenal..bila jumpe macam dah lama kenal.

...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps!!
shat x semua?moga semua shat2 la ye..
huhu..finally eding 2011 dah nk sampai da..
huhu..alhamdulilah..tahun 2011 ni aku dah lalui semua nye
dengan baik...
bnyk kenangan aku dpt..huhu
ha...ckp psl kenangan la kan...
kenangan yang paling aku tak xdpt lupakan
kejadiaan ni dah lama berlaku..
rasenye bulan 10 kot..
bila aku kua hangout ngan gegurl aku...
hahah...memula aku diinvite oleh adik cumel NADIRA KUSHARI
then aku ajak la adik gourgeus LALA HUSNA follow aku..
seronok tak terkata la...
aku tak pernah kenal mereka-mereka yang gorgeus ni..
huhu..mase dtg je..aku ngan lala ckp "jom lari".!
hahah..sebab ape?sebab mereka-mereka ni sgt adorable!!
hahah..segan dan silu den..hahah..
tp nak tak nk kene gak enjoy..
1st perasaan aku,aku dah mula gementar..
but,lelama aku rase seronok!!..
org selalu ckp..perempuan yang cantik sombong..
tp tak semua org..
mereka BEST..mmg paling THE BEST sgt2..
TQ nadira sbb kenal kan akak kat mereka semua..
syukur sgt dpt kenal dorg..heheh
ok la..
aku sampai di wangsa walk ngan lala husna..
perasaan dah bercampur baur..
ada seronok..
ada gementar..
hahah..mcm2 la..
then nadira bawak aku jumpe gegurl lain..
hahah...ape lg..
aku jd diam..
then lelama..
aku pun enjoy!..
memula g makan...
then g karoke.!!
hahah..mmg menyanyi tak ingat dunia..
xde dah segan silu..
hahah...aku pun join nyanyi..
huhuhu...then dorg semua nk main boling..
but aku n lala x dpt join..
sgt sedih..sbb mse tu aku ade hal nk kena setel..
sorri gegurl2 semua..
but..is ok..ia sgt fun guys!!
nanti kita hangount lg..
ha..ni ada beberapa snap shot aku amik
mse kua ngan dorg.!!:)











guys.!!nnt kita hangout lg...seronok kenal korg.!!love u guys.!!:)
ia adalah kenangan paling manis yg aku sayang..

4 ulasan: