Sabtu, 31 Disember 2011

terima kasih kurniakan mereka YA ALLAH.

...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps.!!!
korang ape kabar..
huhuhu...sepertimana yang kita tahu...
arini 31.12.11 adalah ari terakhir untuk tahun 2011..
jd..banyak yang aku dapat pada tahun 2011..
kebahagiaan..
suka dan duka..
dan macam2 lagi...
dari setiap tahun yang muncul..ade je perubahan..
dan ada je orang baru muncul dlm idup aku..heheh.
heheh...ckp psl orang baru..
aku cume nk ckp..TQ to ALLAH sebab kurniakan mereka-mereka ini
dalam hidup aku...
aku seronok sgt ade dorg..
ase UNTUNG kenal dorg.!!heheh..:)..
ni adalah antaranya..:).
aku akan citer kan..:)..

 ok...nama gurl ni atiqah..atau aku panggil dia aika or IL..hehe..dia lembut orangnya..sweet...cumel..muka mcm amoi..huhu..aku kenal dia pun dari lin,adik angkat aku...IL kwn satu geng ngan lin,so aku kenal dia dr lin..:)..."IL,TQ je sudi kawan ngan kak yana,best kwn ngan IL..bnyk sgt dah kenangan yang k.yana dpt sesama ngan IL sepanjang setahun ni..even x sampai setahun..tp mcm bertahun2..TQ syg..:)."

 ok...ni plak intan syafinaz..atau aku panggil dia fyfy...huhu..cumel x??heheh..muka dia mcm chinese look..aku suka muka dia..heheh..(ikhlas dari hati taw.)..heheh..fyfy kwn baik IL dr skolah sampai la skang..aku kenal fyfy lu dari IL..aku kenal fyfy plak dari lin juga..mula2 aku kenal dia..ingat dia sombong..tp salah! sebab dia sgt baik..heheh...bnyk gak kenangan ngan dia ni..lg2 mcd.!hahah..sama je ngan IL..dua2 gila mcd..heheh..."TQ fyfy sbb sudi juga kwn ngan kak yana...TQ sgt2..:)..."

 ha..!..ni lil hulk aku paling aku syg...aku kenal dia da setahun stgh asenya..aku pun lupa..tapi tahun ni lah paling aku mula rapat gila2 ngan dia..she so adorable.!!dia cute gile..hahah..sebab ape..dia ckp laju2..hahah.(sori ena)..:p..heheh...tahun ni aku baru jumpe dia face to face..asenye lah..aku pun lupa la..hahah...kami susah senang sama2...act,amai yang xsuka kwn ngan dia..sbb ape tah..sampaikan kena fitnah mcm2..kesian dia..but.aku kwn ngan dia till now..alhamdulillah...kami sekepala...aku syg sgt kat budak comot ni..heheh..:p

 ok..skang..ni la isya farah..or name sebetulnya..farah aisyah..ye kot?..heheh...fara ni kwn baik lin,fyfy ngan IL..tp aku kenal fara ni dulu sebelum fyfy ngan IL..heheh..mse tu x silap fara ikot aku ngan lin g manjung beli kain..ha..sejak tu kenal dia..heheh...she the besh...kelakar giler dak ni..kadang aku pun masuk line pale dia..hahah..."TQ fara syg!!..rindu nk kecek kelate ngan mu..:').."

jeng jeng jeng...cun x dak ni??hahah..ha,ni fatin liyana...aku kenal dia act dr FB..tp b4 tu slalu terserempak dia ngan geng2 dia kat uptown ( tempat mkn kat uitm perak)..heheh..geng2 dia cantik2 n cumel2 belaka..heheh...then terjumpe la dia kat dlm FB..bermulanya kami sebagai kawan biasa..lama2 kami makin rapat..dan skang dia menjadi adik kesygan aku dunia dan akhirat..orang nk kata ape ADA AKU KESAH?..huh!..semua nk dengki..xfhm aku..hahah..emo plak..uhuhu..sumpah!..aku rindu dak ni...rindu nk gurau2 ngan dia..huhuhu.."FATIN!!..rindu.!!:"(.."

ehem.!!tara!!..dak barbie doll aku ni..heheh...nk name dia pun fatin liyana...dia act adik angkat fatin liyana sorg lg ni..heheh...then aku pun knl ngan lin ni...huhu..skang ni ase mcm dah bertahun2 kenal dia..padahal dah setahun juga la aku knl dia...mcm2 aku share ngan dia...serononk kenal dia.ni...ske je wat aku gelak..hahah..cute kan dis amoi?..aku gelar dia dak fotogenik..even pose biasa je..dia dah nmpk lawa..heheh..kembang la tu ye lin..:p..."lin..i love u adik..xmaw nakal2..:).."

 wow!!!cute kan??ha..b4 tu nk tny..muka kakak ni sama x mcm muka fatin liyana yang bertudung ni??heheh..mcm nk sama kan??yang penting pipi depa mcm pau!..hehe..jgn mrh kakak..:p...huhu..nama kakak ni kak yuzeema..aku panggil dia kak ema or "my rainbow"..hehehe...xsampai setahun aku kenal dia..tp mcm dah apat...mcm2 kami kongsi..huhu..kakak ni kuat semangat..aku bangga ngan dia..."kak..i love u la kakak..:).."


 tara.!!ha..ni semua sibling aku...cantik2 kan??heheh...ok la..dalam pic ni..dari kiri ni name dia HAZIERAH,cumel kan dia??memula kenal dia ingat kami sebaya..tp dia adik aku..huhu..mse karoke..sumpah sore dia sedap.."dik,nnt kite duet lagi ek..:)."..sebelah hazierah pulak ialah IEYNA...now,ieyna dah jd best friend aku..dia caring sgt kat aku..mcm2 kami kongsi..even mse kua time ni x bnyk ckp ngan dia..tp kat fb dah mcm rapat sgt..TQ ieyna being my great frend!..:)..sebelah ieyna pulak ialah SCHA...muka dia mcm berbie doll..cumel!!..heheh...aku rindu dia sgt2..even kami jrg tegur kat fb...aku doakan yang terbaik untuk dia dimana dia ada.."kakak syg adik!..:).."..sebelah scha ialah KAK ANEM...my greatest sista.!!huhu...kak anem style sgt!!..heheh..mse ni nk berborak pun x dpt sgt gak..hehe..but kak anem sgt best..dia x sombong..."i love u kakak!!."...sebelah kak anem ialah KAK MIA...kak mia ni adorable sgt..!hehe..act aku dah add dia kat fb sgt lama..just tak pernah tegur langsung..heheh..then x sangka bole jumpe dpn mata plak tu..haha..mmg terdiam la...TQ kak mia.!!..:)...sebelah kak mia plak ialah NADIRA KUSHARI..haha..dia ni lah invite aku untuk event ni..sbb dia aku dpt sibling yang TERBAIK mcm ni..heheh..nadira ni cumel je orgnye..nakal gak!!haha..neway TQ adik for all of dis.!!..:)...sebelah nadira ialah FARAH NADZIRAH..hahah..a.k.a my sistah.!!heheh..dia sgt sporting..suka berborak ngan aku..eheh.."sistah..yana rindu nk beborak lg..huhu..missh!!..sebelah farah plak ialah BELLA..adik angkat nadira ni..memula join event ni..aku kepit n lala kepit ngan dia sbb kami biasa2 je..dia x sombong sbb peramah..heheh..adik terbaik la.!..sebelah bella pulak yang pakai tudung pink tu ialah AIN ZAINI..ha,mse ni aku langsung xde peluang nk borak ngan dia..tut2..mse p karoke dia xjoin..huhu..sedih gler..but syukur,dlm FB kami berkawan...TQ adik.!..i love u so much..!!..;)...ha..yang paling hujung ni...jom kite cerita kat pic dia kat bawah ni..heheh...btw...bak kata kak anem ini lah KUASA SAHABAT...know matter kami baru kenal x sampai setahun ia dah jadi sangat2 lama kita kenal...i love u all guys!!MY SIBLINGS.!..:)

 ha.!!!ni la lala husna..dak kecik yang pic atas ni..heheh..lala ni aku kenal kat UITM perak kat tmpat aku belajar...mse aku kenal dia..aku semester 5..dia semester 3 ase nye..mse tu nk g induction dak2 photo kat fakulti..huhu..aku start kenal mse otw nk ke sne ngan dia n kwn2 lain..sejak tu kami rapat..kami share ilmu sesama sndr..huhu..kat sne..lala slaly jd mangsa keadaa..kesian sgt..tp alhamdulillah..aku snts ngan dia..dan dia snts ada ngan aku..cuma kdg2 aku x dpt nk jd kakak dan kawan yang terbaik ngan dia.."i'm sori syg..seriusly i miss u so much!."...paling aku x leh lupa mse aku ajak dia tgk cter "hikayat merong mahawangsa..huhu..memory sgt!..:)

 huuuuu!!!cantik x model ni??heheh..tinggi lampai taw..heheh..aku baru jeeee kenal dia kat fb..hehe..tp dah mcm rapat..heheh...she so beautiful gurl..huhu..tp percaya x dia baru je lps SPM.!!!!huhu..memula aku tny dia..aku dah terdiam sebentar psl umur dia..hahah..sori ye dik..heheh..tp dia sgt sporting di dalam FB..tp jumpe??aku xtaw lg sbb aku xpernah jumpe dia lg..aku ada hasrat nk jumpe dia..insyaALLAH..:)...one day ok syg..;).

:")...aku rindu dak ni sgt2.!!..ni qeela..dak junior aku juga kat UITM perak..satu kos juga ngan aku n lala husna..qeela ni pun mcm lala..mangsa keadaan antara kawan...msllh dorg dua ni sama je..tp aku snts halang dia ni menjadi lemah semangat..sbb aku nk dia abis kan diploma ni sesama ngan aku..aku nk gak tgk dia berjaya satu hari nanti..dia ada peningkatan dengan kos dia..insyaALLAH qeela..wat yang terbaik ek syg..i love u lah.!!!


ok la..ni la kisah2 "orang baru" aku dalam kehidupan aku untuk tahun 2011 ni...aku BERSYUKUR sgt dpt kenal mereka2 ni semua..mcm2 aku belajar dr dorg psl kehidupan..dari hati ke hati..mulut ke mulut ke..tp aku bangga ada kwn2 mcm ni..sbb antara dorg ni juga adalah "semangat" kehidupan aku..TQ guys!!!..

3 ulasan:

  1. Huhahahahaha....sy mang ckpm laju...xtau la nk hilangkan mcm mne...huuuuuuuuuuuuuuu...mak sy pun ckp gitu...niwe, terima kasih kak!!! I lap lap u along!!!!

    BalasPadam
  2. ya Allah tak perasannya ada nama sy . dan gmbar sy jugak . thanks dear :)

    BalasPadam