Sabtu, 31 Disember 2011

diary itu bagus.

...ASSALAMMUALAIKUM...

diary2 aku..:)

Hey guys.!!
wah2..bahagia ye korg arini..huhu..aku pun..alhamdulillah epy
di setiap hari..
huhuhu...ok la..
topic yang aku nk share ngan korang la..
psl DIARY...
kenapa ye??
ha...ni la aku nk kongsikan...
ok la..aku tahu sesetgh orang suka menulis diary..
contohnya seperti aku ni..
aku start tulis diary mse form 4 sampai la skang..
dan sampai arini aku dah ada 4 diary..
hahah...aku bole dikatakan GILA DIARY..
hahah..aku suka gila tulis diary..
yela..diary kire teman aku selain kawan2 yang lain
kepada ALLAH dan juga family..
kdg2 ape aku x tahan nk pendam..aku luah pada diary..
kalau aku berdoa still x leh tenang..
aku tulis dalam diary..
alhamdulillah lega sgt bagi aku...
huhuhu...dalam diary,tak semua aku dpt luah kan..
sebab kadang2 ia adalah sgt privasi..
huhu...diary juga bole jadikan kita senyum
bila kita da luah segala kesedihan..
mengucap alhamdulillah tak terkata..
huhu..korang patut ada satu diary..
huhu...tp ikot korg la..
bg aku DIARY itu bgs..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan