Sabtu, 22 Januari 2011

YA ALLAH...rindunye aku pd FAMILY...

YA ALLAH...aku rindu kan mereka..
bagaimanakah mereka disana ya ALLAH??
aku rindukan mereka...sungguh!!...
aku rindu gelak ketawa mereka YA ALLAH...
aku rindu dengan kemanjaan adik dan angah ku yaALLAH...
aku rindukan kemesraan mama dan papa...
aku rindukan keluar bersama dengan mereka YA ALLAH...
YA ALLAH...KAU lindungilah mereka yaALLAH...
mereka tunjang kehidupanku ya ALLAH...
mereka kebahagiaan ku selepas kau ya ALLAH
mereka kesenangan dan kesusahanku yaALLAH..
mereka CINITA aku ya ALLAH..
YA ALLAH...KAU panjangkan lah umur mereka ya ALLAH..
mereka perlukan kebahagiaan drpdMU ya ALLAH..
mereka perlukan keberkatan drMU ya ALLAH...
YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM...semoga kau permudahakan perjalanan hidup kami...AMIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan