Sabtu, 1 Januari 2011

epy new year!!!!

SELAMAT TAHUN BARU 2011...!!!!hahah...wah...da 2011..cam x caye je..aku pun akan msuk umo 21 thn!!!..hoho..dah tua...hahah...2010 bnyk segt kenangan pahit dan manis aku tempuhi...tp alhamdulillah.kenangan manis mcm bnyk je heheh..2010 bnyk da ngajar aku ttg kesabaran dlm dugaan yang aku dpt..alhamdulillah aku berjaya tempuhi even dengan sadis nye..!!!haha..pape pun TERIMA KASIH padaNYA yang dah bnyk tolong aku didunia ini..terima kasih juga pada mama n papa yg dah bnyk nasihat aku even aku ni nakal yang amat ngan adik2 len..hahah...kenangan manis yang aku dpt..syukur kerana ia mengungdang kebahagiaan dan kegembiraan untuk aku..amin...

ha..aku da nk start sem baru...mse cuty sem,bnyk kenangan manis aku dpt..hahah..aku kua ngan dorg ni..ya allah cam xcaye je..heheh...ramai aku dpt jupe mse cuty sem ni...epy sesgt la....!!!
mase cuty sem,aku jumpe kak as sebnyk dua kali x silap..huhu..1st aku jupe dia aku bg dia bunga rose putih sbb dah tamat belajar..jenjln ngan dia kat THE MINES...dua kali aku jumpe dia di tempat yang sama..YA ALLAH..aku bahagia sgt dpt jumpe dia..sbb tiap cuty sem..aku WAJIB jumpe dia..hehehe..mst la..kene jumpe dia ni..heheh..baru la semangat kit..heheh.=)
cuty sem gak..aku xcaye dengan berani nye aku pg TERENGGANU sorg2..hahah...jumpa kak fatim ni..hehe...xsangka dpt jumpa dia akhirnye..heheh..kat ganu kak fatim jg aku sesgt..hehe..rindu nk bebork mse memlm ngan dia..rindu nk makan kopok lekor sesame ngan dia...rindu nk lepak tepi laut n amik pic..huhu..lg2..rindu ngan teh o dia..huhu..pasni aku hope dpt jupe dia kali kedua..amin..=)

setelah aku kenal akak ni di alam siber..agak lama gak la..ni aku jumpe dia kali kedua kot..tp kali ni btol2 kua ngan dia la..best segt time ni!!!hahah..sbb aku xleg upe mase aku p tengok wayang dengan kak nana ni..hahah..xsilap aku tgk cter TAKERS...hahah..best kot..ngan action kiteorg tgk cter tu...jerit2 lg..hahah..xleh upe..sonok tgk wayang ngan kak nana..baru syok..hahah...aku kua ngan dia nmpk sgt dia ikhlas syg aku..heheh...neway..best kua ngan kak nana!!!..pasni,aku nk g lg jenjln ngan kak nana..=)

ha...tak disangka2..after kak izni bis spm mse tahun 2006..aku trus x dpt jumpe dia lg dah..sampai la aku jumpe dia ni..hehe..da ampir 3tahun lebih x jumpe kak izni!!!..wow!!lama gler..stelah bape thn gtu la aku lost contct ngan dia..finally aku jumpe dia kat FB n minx num fon kat kak dahlia..kwn kelas di alu..huhuhu...best sesgt kua ngan kak izni,dpt beborak cam lu..mse zaman sekolah lu..hehe...mmg cter abis la psl zaman skolah lu ngan dia..hahah..sonok gler la!!hahaha...=)..aku arap...aku dpt jenjln lg ngan kak izni..TQ k.izni sudi kua ngan kite..=)

ha..nagn ude plak...sgt lama x lepak sesame..last pun mse 2008 kot...ya ALLAH..sgt la lame..huhu..tp kami still rapat even sgt lama x jumpe..ni jumpe dia lik..ya ALLAH sgt besh!!!gelak2 aku ngan dia ni mse jumpe ngan dia..heheh..mcm la aku share ngan dia mse jumpe ni...haha..paling kelakar tgk gelagat ude tgk wayang..haha...gelabah gler..haha..kami tgk cter unstopptable..heheh..best gler..haha...pasni..hope dpt jumpe lg ude kesygan aku ni..=)

heheh...ni plak...aku kua ngan ain!!!..hehe..peminat btol cter HARRY POTTER..hehe..n mse gak tgk cter fav dia tu..hahah..mse ni bw skali angah n adik..huhuhu...mmg besh la..bebork ngan dia..mkn mcd sme2 ngan dia..heheh...lama gler x jumpe dia..last pun mse dia tman aku p IJN lawat mak kak as..huhu...pape pun besh sgt!!!..=)..
hurm...tamat la kisah2 idup aku di tahun 2010..heheh..2011 plak muncul...so..ape azam korg masing2..haha...semoga azam baru korg niatkan tu akan jd kenyataan!!amin..=)...n aku harap azam baru aku tahun 2011 dpt dilaksanakan dengan baik..amin...=)..."YA ALLAH..semoga ditahun 2011 ni aku mendapat keberkatan dariMU dan dipemudahkan segalanya dan memberi aku kebahagiaan dan kesabaran dalam kehidupan aku..amin".=)






4 ulasan:

  1. memang sangt epy dapat jumpe adik..
    nanti ada msa dan ader rezeki lagi kita jumpa lag ye..
    kita g tempat lain plak..ok?
    insyaAllah...
    so SELAMAT TAHUN BARU..
    Apa azam baru? semoga tahun 2011 menjadi tahun yang cmerlang gemilang buatmu...insyaAllah..
    dah besar..fikiran pun kene matang..dan semoga terus bijak dalam membuat keputusan dan pilihan dalam kehidupan..salam mahabbah dari Annabadi (^_^)

    BalasPadam
  2. heheheh...syukran jazilan akak..=)..
    kenangan adik xleh upe sampai bler2..
    alhamdulillah da genap 5 tahun perkenalan kite..
    semuanye baik2..
    maafkana dik ngan ape yg berlaku thn 2010 lps..
    semoga ukhuwah kite ini kekal selamanya..
    insyaALLAH..
    TQ atas segalanye ya akak...adik syg akak..=)

    BalasPadam
  3. cis. muke selenge. hahaha.
    thanks ye zeeq, teman aku tgk muvie plus gosiping dgn kamu~

    BalasPadam
  4. hahahah..kau ni..xbaik kata gtu..hahaha...=p
    sumpah aku tersgt rindu nk borak2 n gossiping nga kau...syg kat lbh la weyh!!=p

    BalasPadam