Khamis, 16 Mei 2013

terasa aku bangga sgt dengan mereka :)

...ASSALAMMUALAIKUM...

Hey peeps ! lama sgt tak share "entry" ngan hangpa semua..heheh
harap anda semua baik2 belaka dan dirahmatiNYA selalu..

ha..entry kali ni aku cuma nak share tentang someone yang penting dalam hidup aku...
someone yang aku gelar adik...
walaupun sedikit tetapi aku bangga dengan kejayaan dia...
so..ada pesanan sikit untuk dia..

" Dear Fatin : i"m proud of you so much syg...dapat dekan for degree now..tahniah syg...kak yana x taw nk ckp apa..speechless bila trus dpt pic fatin dpt dekan..:)..even i"m not ur biologycal sister..but congrat honey..next sem do the best lagi..kak yana always support fatin macam fatin support kak yana selalu..doa selalu kak yana bagi..jangan putus asa dengan masalah dunia...cuba buat yang terbaik demi diri sndri dan mama dan abah ok..make them proud of you selalu..iloveu lil sista !"

 makin maju adik den ni
FATIN LIYANA AZIME  

 "ha..untuk kak long dan epa..tahniah juga untuk korang okey syg..kak yana bangga dengan korang...rindu sangat kat korang..huhu..nnt kita kua ok...epa , sem depan buat lagi yang terbaik..dekan lagi taw...kak long , sem ni kak yana mohon kak long buat work kasi gempak punya ! heheh...and kak yana doa kak long dpt 4 flat sem ni..buat yang terbaik ok..kak yana syg korang !"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan