Ahad, 14 April 2013

i lost you , you lost me

...ASSALAMMUALAIKUM...

perlahan-lahan aku kehilangan kau..
perlahan-lahan kau kehilangan aku..

sedih tak terkata...
semua berlaku dengan patas sekali..
hati aku hancur seranah bak batu yang terkecai kena petir...

kenapa?kenapa egois?kenapa pentingkan diri?
aku tidak terbaik tapi aku berusaha..
ya..aku layak dapat kebencian ini...
ya..aku layak dapat keburukkan ini...
ya..aku layak tidak dapat kemaafan kau...

kau..sahabat bagaikan adik beradik aku..
luluh hatiku begitu sahaja..
kau guna kan aku?
kau ketawa kan aku?
kau hentam aku?

tak apa...
aku tak kisah...
aku hanya ada ALLAH yang boleh adili aku..
bukan korang..
bukan manusia yang suka guna kan aku..
bukan manusia yang tidak tahu kebenaran "masing-masing"

perlahan-lahan aku pergi dari kehidupan yang indah dulunya..
perlahan-lahan aku lupakan gelak ketawa yang kita kongsi..
perlahan-lahan aku lupakan luahan yang dikongsi bersama..
perlahan-lahan aku cuba untuk mendapat kepulihan diri..
perlahan-lahan aku cuba meminta ampun padaNYA..
perlahan-lahan aku tunjukkan pada korg aku tetap rindu korang..

terima kasih atas kenangan manis dan kenangan pahit yang dibina bersama..
aku maafkan kau..
kau maafkan aku..
aku tarik diri..
aku undur diri..

wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan