Rabu, 15 Februari 2012

sedih aku bertambah2..!!

...ASSALAMMUALAIKUM..

Hey peeps!!ape kabar korang?
moga segalannya dilindungiNYA..
hurm..entry kali ni still sedih..dugaan kecil aku dapat darNYA..
setelah beberapa hari kehilangan dedot..
aku kehilangan caca pulak..
finally,adik dan kakak ni dah pegi mengadap ilahi..:(..

ceritanya mula mcm ni..
aku tak tahu permulaannya...mse ni aku ade kat perak..
pagi tu..adik aku mesej nk kata "along caca dah mati"..
hanya ALLAH je tahu apu aku rase..
makin hari..keserian hidup aku dah pudar..
lepas dedot, caca mati...alahai..sedih xterkata..
kata adik..badan caca basah bila pagi tu adik n angah jumpe caca..
aku x dapat agak mcm ne caca mati..
tapi rase kene bunuh dengan org2 tak guna kat situ..
angah ckp..rantai caca ade dlm pasu..
mmg sah org buang...tapi aku x dpt kata ape..
sama ada caca kene simbah air panas ataw kene racun..wallahualam..

kini aku sunyi semula..walaupun ade apek..
tapi ase makin pudar..mujur la ade apek..
ALLAH dah berikan senyuman aku ni untuk aku..
dedot n caca hanya dalam kenangan skang..
aku rindu mereka..skang ni..pepagi aku dah terbiasa tgk kandang dorg..dorg pepagi
panggil aku..sedih nya..tapi takpe..aku redha sume ni..
sejak tu aku jg btol2 apek..
skang ni aku hanya rindukan bermain2 dengan dedot dan caca..
tido sesama dengan dorg..aku rindu.!
lama aku tak bela kucen..tapi tape la..aku trime semua ni..

semoga caca disemadi dengan aman..amin..i love u caca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan