Rabu, 9 November 2011

setia

..ASSALAMMUALAIKUM..

setia?ape itu setia?
aku sndr xtahu act ape itu setia...
susah kan act kita nk setia pada sesuatu..
xkisah lah dalam apa apa pun...

makin lama aku membesar..
aku cuba untk memahami ape itu setia.
setia pada ALLAH...
setia pada family..
setia pada kawan..
setia pada kekasih..

setia..
bagi aku...setia adalah anugerah yang sgt bernilai..
sbb bila someone dah sayang dang cinta kan aku...
hanya aku mampu untuk membalas kesetian yang dia berikan...
dia cinta aku..
aku cuba untk mencintai dia...
dia kawan yang setia...
aku cuba untk lagi setia kawan untk dia...
aku cuba untk setia untk segalanya...
sebab disebabkan kesetiaan..
muncul la sifat keikhlasan didalam hati...

korang pulak macam mane??
try la kongsi pandangan korang psl SETIA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan