Rabu, 10 Ogos 2011

adakah aku mampu?

..ASSALAMMUALAIKUM..

hey guys!shat ka sume???hurm..hope sume shat2 dibulan yang mulia ni...hurm..entry kali ni agak sedih..aku xtaw nape arini aku ase kelam kabut..kacau bilau...semuanye lain....kenapa ek??dengan assigment..tp pasal assigment xkisah la...kepala aku serabut dengan masa depan..huhu..kenapa ek???....skang ni..aku hanya pk "aku tak mampu"..xmampu sbb ape??sbb berjauhan dengan orang yang sgt aku rapat dan sayang...aku terpk...how can handle it??mcm ne aku da abis diploma nnt..lps ni dah x leh nk lepak n gelak ketawa dengan dorg..YA ALLAH...mcm mane aku nk hadapi..aku takut aku asik nanges sbb rindu dorang sume..aku ase mcm x mampu..tp nk wat mcm mane..aku kene hadapi...aku kene gak!!bak kata dia.."walaupun jauh,kita dekat"...aku takut au x mampu je,nnt jiwa kacau sume..ahh!!aku x suka mcm ni...xceria..mst dorg x suka aku mcm ni kan??sape2 pun..sape2 pun xsuka aku mcm ni...yeah.!!...aku jz xtaw nk wat ape...perasaan aku..mcm2..susa bila da mcm ni..huhuhu...tp aku try cari kekuatan..tp aku mampu ke??oh...MY BOTH FATIN LIYANA...mcm mane la nnt kan...i will mish u....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan