Khamis, 24 Mac 2011

mereka TERBAIK...

aku ngan mereka.

scandalous.!

mereka terbaik.!


19.3.11..place at SUNWAY PYRAMID..
jejak kasih antara adik beradik yg terpisah~!..
heheh...
k.long..kak ngah..bobo..n adik..
mereka tersgt besh!...
nk taw?
aku dpt lihat kemesraan dorg...
rapat gler!!
k.ngah menangis kot jumpe adik..
k.long epy sokmo..
bobo dengan keriangan dia..
hehehe..
seronok...
akhirnye dpt gak aku "satu" kan dorg..
hahaha...
jejak kasih la plak..
besh kua ngan dorg..heheh..
mcm2 la dorg cter...
k.long..k.nga..bobo..adik..
cternye gini..
aku push2 gak si ftn n epa trun kL..
heheh..
yela..bole gak aku bw dorg jumpe ngan k.long n adik..
finally..aku dpt gak wat satu pertemuan untuk dorg..
mmg dorg seronok sokmo!!..
hehehe
kami p round2 ja kat sunway pyramid nu..
sambil p makan ayan penyet!!..
sodap wei!..
aku pun termuntah sbb minum bnyk..
hahaha..
then p la round2..
makan ais krim kat MCD..
shopping brg jap kat jusco..
huhu..
then p snap2 pic..
even penat sgt...
kami bole huhahuha lg..heheh..
mmg besh lepak2 ngan dorg..
heheh...
(k.long..k.ngah..adik..bobo...lps ni kite kumpul2 lagi ya..!!..)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan